۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است

 ۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است

یاسوج- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه دار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و در حال خدمت رسانی به مردم در مناطق کمتر برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید خرم دل افزود: در زلزله سی سخت، این گروه‌ها علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، حمایتی و همچنین بسته‌های بهداشتی و امدادرسانی به زلزله زدگان تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی ۸۰ متری ساخته و تحویل مردم این شهر داده اند.

وی بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد به علت موقعیت جغرافیایی در معرض سیل و زلزله و در فصل تابستان نیز با آتش سوزی مواجه است و ضروری است مجموعه گروه‌های جهادی آمادگی کامل در زمینه تجهیزاتی داشته باشند تا در صورت بروز مشکل یا بحران از این تجهیزات استفاده کنند.

خرم دل افزود: بسیج سازندگی برای خدمات رسانی در برخی مناطق استان به تجهیزات راه سازی و برای آبرسانی به عشایر به تانکر نیاز دارد و در روزهای آینده تجهیزات راه سازی شامل لودر، بولدوزر و تانکرهای آب رسان به استان وارد شده و برای خدمات رسانی به مردم استان در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی این استان نه تنها در کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سایر استان‌ها از جمله خوزستان، هرمزگان، لرستان و ایلام نیز خدمت رسانی می‌کنند

کد خبر 5398353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha